Въпроси и отговори

Как да запиша детето си за участие в ЛъкиКидс?

Можете да запишете детето си посредством онлайн регистрационната ни форма, чрез и-мейл или чрез запитване към офиса ни в София. За да резервирате място на детето си в конкретна смяна, е необходимо да предоставите попълнен въпросник (чрез и-мейл, куриер или на място в офиса) и да заплатите сумата за лагера не по-късно от 7 дни преди началото на смяната.

Къде и кога тръгват микробусите на лагера от София за Банско?

Микробусите на лагера отпътуват в посока София – Банско всяка събота, в 9:30ч., от паркинга пред стадион „Васил Левски“.

При транспортиране на по-големи групи, е възможно да пътуваме с автобус вместо с микробус, за което ще Ви уведомим своевременно.

Как разпределяте децата в нивата по английски език?

При първоначалното разпределяне на групите се взима предвид попълнената информация от родителя във въпросника на детето. След пристигане в хотела, децата правят тест за входно ниво. При финализиране на резултатите е възможно детето да бъде преместено в по-високо или по-ниско ниво, по преценка на координатора по английски език.

В редки случаи нивото на детето се променя по време на лагера и зависи от възприемането на материала от страна на детето.

Децата, които не могат да четат и пишат, задължително са в най-ниското ниво на обучение, независимо  от нивото на говоримия им език.

Детето ми не може да плува – взима ли участие в дейността „Плуване“?

Децата, които не плуват, могат да играят в басейна единствено, ако са екипирани с необходимите предпазни средства – крилца, пояс, жилетка. Басейнът е с дълбочина 1,40 в единия и 1,60 в другия край, като по цялото протежение на басейна има седалка, която позволява и на най-малките деца да се чувстват комфортно във водата.

Въпреки гореизложеното, изрично молим всички родители да попълват акуратно въпросника по отношение на нивото на плуване на детето.

Деца, които не плуват, се набюдават зорко от двамата придружители и спасителя, когато играят във водата.

Ако родителите имат основателна причина детето да не плува, задължително трябва да я споделят с управата на лагера, за да вземе тя нужните мерки.

Детето ми е вегетарианец – имате ли специално меню?

Всички деца, които са на специална диета, получават храна спрямо диетата си. Задължително молим всички родители да посочат типа хранене във въпросника на лагера, за да се подготвим предварително.

Покриваме и най-специфичните изисквания за храненето.

Вегетарианец, веган, дете с лактозна непоносимост или алергия – най-важното е да бъдем информирани.

Кой се грижи за децата вечер, след лягане?

На всеки етаж, на който има настанени деца от лагера, задължително има и стая с учители или аниматори, които отговарят за тях. Учителите и аниматорите проверяват периодично стаите на децата до заспиването и на последното дете. Децата са информирани за местонахождението на учителите и могат по всяко време да ги потърсят. Децата могат да се свързват и с рецепция при спешен случай.

За деца, които имат проблем със заспиването, се полагат специални грижи.

Колко често се перат дрехите на децата?

Пране на дрехите се предвижда за всички деца с 14 или 21 дневен престой. Дрехите се взимат в четвъртък и се връщат в петък, в специално обозначени торби за пране.

При необходимост, можем да осигурим пране на дете извън посочените дни, ако това се налага.

Забравили сме да сложим важна вещ в багажа – какво правим?

Имате следните варианти: можете да изпратите забравената вещ по куриер до адреса на хотела или да дадете позволение тя да бъде закупена. За консултация можете да се свържете с управата на лагера.

Детето ми не говори английски – може ли да участва в лагера?

Всички деца имат място в лагера. Децата, които не говорят английски, преживяват езиковата бариера в първите 2-3 дни. Практиката ни до сега показва, че всички деца успяват да се адаптират в лагера след този период.

При липсата на каквито и да било познания по английски език е изключително важно родителите да работят в екип с персонала на лагера.

Какви са ангажиментите на придружителите по време на лагера?

При наличие на придружител с детето в лагера, той има подпомагаща функция. Придружителят трябва да насърчава адаптацията на детето в лагера, независимо от възрастта му. За целта всеки придружител получава програма и специален инструктаж на място. Придружителите помагат в случаите, когато детето има нужда да премине в индивидуална форма на грижа и когато има нужда от съкратен график (деца от 5 до 7 годишна възраст, за които графикът е прекалено натоварен). Придружителите не пътуват с децата при извън учебните дейности. В извънредни ситуации придружителите могат да пътуват с детето, но това се обсъжда предварително с управата на лагера.

Детето ми се страхува от тъмното – как ще заспива вечер?

Грижим се всички деца да имат светната нощна лампа в стаята или в коридора, докато заспят.  Аниматорите и преподавателите лично проверяват децата и разсейват всички техни страхове.

Искаме да останем втора седмица – възможно ли е?

Ако детето е записано в първата седмица на текущата смяна, чувства се добре и иска да продължи и втора седмица, е напълно възможно престоят да бъде удължен. Потвърждение е необходимо да се направи не по-късно от ден сряда на текущата седмица. В противен случай не можем да гарантираме място за втора седмица.

Необходимо е писмено потвърждение, след което ще Ви изпратим и фактура за заплащане по цената за 2-седмичен престой, която е с отстъпка спрямо 1-седмичния престой.

Детето ми трябва да приема всеки ден лекарства. Как да контролираме процеса?

Не е желателно децата да приемат лекарства по време на престоя си в лагера, освен ако това не е предписано от лекар и не касае заразни или вирусни болести. В такива случаи е необходимо родителите да подготвят лекарствата със схемата на прием и да ги предадат на персонала на лагера.

На децата не се разрешава да държат лекарства в стаите си. Всички медикаменти се съхраняват в медицински шкаф, в офиса на лагера.

Ние сами ще транспортираме детето до хотела. В колко часа трябва детето ми да е там и къде?

Очакваме всички деца, пристигащи със собствен транспорт, в събота, в 12:30 ч., в лоби бара на хотела.

Служител на лагера ще ви посрещне и ще приеме детето за текущата смяна.

В колко часа да очакваме детето си след приключване на лагера и къде?

Прибирането става всеки петък в 17:30ч. на същото място – централния вход на стадион „В. Левски“.

При транспортиране на по-големи групи е възможно да пътуваме с автобус вместо с микробус, за което ще Ви уведомим своевременно.

Ако детето ми не се адаптира, каква е процедурата?

Има много редки случаи на липса на адаптация в лагера. Тогава управата на лагера информира родителите и те заедно взимат решение как да процедират. Вариантите са два: прекъсване на престоя в лагера и прибиране у дома (със собствен или организиран от хотела транспорт) или извикване на придружител, който да помогне на детето в адаптацията му на лагера.

Позвънете и ще ви консултираме допълнително.

Предплатената сума за лагера, която реално не е ползвана от детето, се възстановява на родителите.

Мога ли да звъня на детето си по телефона и да го чувам по всяко време?

Децата разполагат с телефоните си вечер от 20:30 до 22:00ч. През останалото време родителите могат да общуват с управата на лагера и да получават информация относно детето.

Телефоните на децата се съхраняват от екипа на лагера и не могат да бъдат използвани от децата в друго време, освен в горепосоченото.

Може ли детето ми да носи таблета си в лагера?

Екипът на лагера не препоръчва носенето на каквито и да било електронни устройства по време на престоя. Ако децата носят таблет или компютър, той се взима и се съхранява до напускането на детето от лагера. Устройства като Ай-под, MP3 плейър и фотоапарат, могат да се съхраняват от децата. Екипът на лагера не носи отговорност за счупени или повредени електронни устройства.

Направи запитване

Back To Top
lk-logo
lk-logo

За да разберете дали Вашето дете е готово за лагер, моля, попълнете теста.